۱۳۸۶ اسفند ۱۷, جمعه

قوهای سپید مادرید مغلوب شدند


در پربیننده ترین مسابقه تیم مدعی رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشت ، این تیم پس از ارائه یک بازی ضعیف خانگی مقابل رم ، در دقیقه 70 ، پپه مدافع خود را به علت دریافت کارت قرمز از دست داد و 3 دقیقه بعد دروازه خود را توسط رودریگو تادی ، باز شده دید ولی رائول با گل مشکوک به آفساید خود در دقیقه 75 اندک امیدهایی را برای مادریدیها زنده کرد تا اینکه در دقیقه 90 - تیم رم ، کار رئال را با گل میرکو ووچینیچ تمام کرد و از قوهای سپید مادرید یک مغلوب ساخت .

در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی این رقابتها ، دیشب تیم فوتبال چلسی با 3 گلِ میشائیل بالاک در دقیقه پنج ، فرانک لمپارد 25 و سلیمان کالو 48 مقابل المپیاکو پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت .
تیم پورتو نیز با یک گل بر شالکه غلبه کرد تا با توجه به نتیجه بازی رفت کار دو تیم به وقتهای اضافه و پنالتی کشیده شود ، اما در ضربات پنالتی این تیم شالکه بود که 4 به 1 مقابل میزبان پرتغالی اش پیروز شد و به جمع 8 تیم برتر صعود کرد .

یک بازی دیگر از مرحله یک هشتم پایانی باقی مانده که بر اساس برنامه تیمهای اینتر و لیورپول شنبه 21 اسفند برای تعیین آخرین تیم راه یافته به جمع 8 تیم برتر به مصاف هم خواهند رفت.

هیچ نظری موجود نیست: