۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۴, شنبه

كالدرون: رونالدو فقط تا آخر هفته فرصت دارد


مديرعامل باشگاه رئال مادريد گفت: براي به خدمت گرفتن مهاجم من يونايتد صبر زيادي ندارم.

به نقل از سان لندن، رامون كالدرون عنوان كرد: رونالدو فقط تا آخر هفته فرصت دارد. او بايد هر چه سريعتر به رئال مادريد پاسخ بدهد. نمي توانيم مثل برخي باشگاه ها يك فصل تمام به خاطر يك بازيكن صبر كنيم. وي افزود: كريستيانو رونالدو يك مهاجم ايده‌آل و بي‌نقص است؛ اما ارزش او بيشتر از ارزش باشگاه نيست. رونالدو بايد بداند كه اعزام كارشناس و وكيل براي مذاكره جهت گذران وقت نيست.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با عرض سلام و خسته نباشید وبلاگ بسیار زیبایی دارید اگر تمایل به تبادل لینک هستید وبلاگ منو با عنوان (بهترین سایت دانلود رایگان ) تو وبلاگتون قرار بدین و به من اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم.
http://www.p10.blogsky.com

ناشناس گفت...

سلام
اسم بلاگت رو كه ديدم كلي خاطره واسم زنده شد...
وقتي فيگو تو رئال بود من بدجوري طرفدار فيگو و رئال بودم اتفاقي نبود كه بيفته و من ازش بي خبر باشم اگرم كه رئال قهرمان مي شد كه ديگه من بايد به همه شيريني مي دادم...
يادش به خير...
الان ديگه از فيگو هم خبر ندارم...
ولي هنوز طرفدارشم :-))

..........................
عاشق & جاري و شاد باشي تا ستاره...