۱۳۸۷ مرداد ۱۱, جمعه

تمجيد آنلکا از روبينيو


"نيکلاس آنلکا" مرد ناکام آبي‌هاي لندن در فينال مسکو به تمجيد از "روبينيو" مهاجم برزيلي رئال مادريد پرداخت. بازيکن فرانسوي چلسي به روزنامه Daily Mirror انگليس گفت: روبينيو بازيکن بسيار خوبي است. او توانايي خلق موقعيت و گلزني را دارد و بدون شک بازيکن بسيار خوبي است.
آنلکا افزود: فکر مي کنم او بيشتر در سمت چپ بازي مي کند اما، توانايي بازي در هر پستي را دارد. روبينيو براي چلسي و مهاجمي همچون من بسيار مناسب است.
آنلکا در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به نقش جديد خود در ترکيب چلسي گفت: از نخستين حضور خود در ليگ انگليس هرگز در سمت راست بازي نکرده‌ام و بازي در اين پست برايم بسيار دشوار بود چرا که وقتي شما به يک باشگاه جديد وارد مي شويد مي خواهيد در بهترين پست خود بازي کنيد و براي کسب موفقيت از جان مايه بگذاريد. براي من که تازه از بولتون آمده بودم بازي در چنين پست جديدي دشوار بود. شايد سرمربي جديد مرا بهتر درک کند.
من مي دانم که به دنبال چه چيزي هستم. قصد دارم در پست خود بازي کنم، از حضور در تور پيش فصل تا به اينجا لذت برده ام چرا که به عنوان مهاجم نوک بازي کردم. اين فرصت بسيار خوبي براي من است و فصل آينده در پست تخصصي خود بازي خواهم کرد. هيچ دليلي براي اينکه نتوانم توانايي هاي خود را به نمايش بگذارم وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: